تغییر نام وبلاگ: اعصابمو وشگون نگیر

هر چیزی حدی دارد و هر ظرفی گنجایشی و وشگون گرفتن اعصاب هم حد و مرز خود را دارد.

تا بحال می گذاشتم اعصابم را وشگون بگیری به امید اینکه شاید بخود آئی و دست از ... برداری و از جاده خاکی به جاده اضلی بیایی! با اینکه توانم خیلی بیشتر از اینهاست و هنوز کاسه صبرم لبریز نشده٬ ولی فکر میکنم تا حالا فرصتهای کافی داده شده و حرفهای لازم زده شده.

اگر گوش شنوائی بوده باشد٬ حرفها را شنیده و اگر عقل متفکری بوده باشد درباره آنها فکر کرده و اگر احساسات خالصانه و عاشقانه ای بوده باشد٬ عاشقانه تر و خالصانه تر در رفتار خود تجدبد نظر خواهد کرد و اگر اینچنین نباشد که ترا بخیر و مرا به سلامت!

میگویند مظلوم با سکوت و مفعولیت خودش به ظالم کمک میکند و من دیگر اینچنین نخواهم بود و اجازه نخواهم داد که احساساتم را استثمار کنی٬ چرا که دوستت دارم و حتما میدانی که من ظالمان و استثمارگران را دوست ندارم.

بنابراین عنوان این وبلاگم را تغییر میدهم و فعلا آنرا وشگون می نامم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پویا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:18 http://www.pooyamcs.blogsky.com

سلام
اگه دوست داری یه ویدیو ببینی که یه بچه چند ماهه روی لارس (درام زن متالیکا) رو کم میکنه واسه دانلودش به من یه سر بزن

خودم=الناز یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 http://yasesefeed.blogfa.com

سلام عزیز
آره این بهتره

sheytun پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:21 http://sheytunn.blogfa.com

با واژه به نام دوستت دارم آغاز نمودم
ولی اکنون...
رهگذر
می روم !!
بیا ای من که تا با هم برویم
که تنها نمی توانم
گذر گاهم کدامین کوی و دیار است ؟!!!!!! نمـــــــی دانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد