۱۱- ای کاش ...

کاش نه اعصاب داشتم که تو بتونی وشگونش بگیری و ایکاش حسودی نمیکردم که تو با دیدن حسودیم خودخواهانه کیف کنی و ایکاش احساسات نداشتم که تو با احساساتم بازی کنی!

ایکاش دل نداشتم که تو بتونی بشکونیش و ایکاش تو بهم قول نداده بودی که بعدا مو‌ذیانه زیرش بزنی.

ای کاش آدم نبودم که عاشق بشم و ای کاش که اصلا نبودم.

 ای کاش ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 http://www.mmrr.blogsky.com/

خیلی جالب بود!
کاشکی اون نبود تا من ....

شیدا بارونی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 http://www.sheydarainy.blogfa.com

سلام
ای کاش و واقعا ای کاش.....
وبلاگ قشنگی دارین به من هم سر بزنین خوشحال میشم.
خدانگهدار

موذی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 00:26

من موذیم یا تو که مثل بچه کوچو لو ها پاتو می کوبی زمین و قهر می کنی و من هر بار بایید یه عالمه جون بکنم تا تو دوباره با هام آشتی کنی من یه روز بلا خره تو رو به روش خودم می کشم ( با عشق خره نترس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد