۱۰- ای بهترین من

دلم برات خیلی تنگه. بیا دعا کنیم که هرچه زودتر بهم برسیم. بیا دعا کنیم که عیبهای همدیگه رو بزرگ نکنیم و با تکیه به نقاط قوتمون ضعفهامونو درست کنیم. بیا دعا کنیم که از همدیگه نترسیم و از همه چیز حرف بزنیم. بیا یه کاری کنیم که جاودانگی عشقمون تضمین بشه.

عاشقانه دوستت دارم و دوستانه عاشقت هستم. 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 http://mashhad-data.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
اگه ایرادی نداره لینک وبلاگ بنده حقیر رو تو وبلاگت بذار بعد واسه منم پیغام بذار تا وبلاگ منم از لینک شما بی نصیب نمونه
ممنون خداحافظ

مصطفی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 http://games-crash.blogfa.com

از دستت نره

سلام خسته نباشید. وبلاگ خوبی داری . اگه می خوای همیشه کامپیوتر همراهت باشه و از اون استفاده کنی بیا تو این سایت اسم بنویس و یه کامپیوتر نوت بوک مجانی بگیر:


http://notebook.GustoNetwork.com/index.php?mid=689372


این سایت کارش حرف نداره و من تو چند تا از سایت ها دیدم که از این سایت نوت بوک گرفتند. نوت بوکش برای خارجیا قیمتی نداره ولی برای ما حدود یک میلیون میشه. برای دریافت نوت بوک باید فقط 18 زیر مجموعه بگیری که خیلی راحته. اگه خیلی طول بکشه حدود ده ساعت میتونی این هجده نفرو جمع کنی .خرج این کار ده ساعت اینترنته که حدود 1500 تومن خرج داره. حتما اسم بنویس چون ضرر نمیکنی .برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ من بیا. اگه من تونستم این نوت بوکو بگیرم به تو هم کمک میکنم زیر مجموعه بگیری. تو مراحل ثبت نام دقت کن تا آدرستو درست بدی. فقط هم یک بار اسم بنویس چون آی پی تو رو بر میداره.


www.games-crash.blogfa.com


بعد از ثبت نام به تو یه لینک مثل لینک بالا میده که باید با اون زیر مجموعه بگیری. حالا از خودت میپرسی مگه برای این سایت زیر مجموعه گیری چه سودی داره ؟ برای بدست آوردن جواب به وب من بیا .اگه سوالی داشتی برام نظر بذار.

یکی از هزاران جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:05

وبلاگ خیلی خوبی دارید من به طور اتفاقی با بلاگ شما آشنا شدم حتما باز هم سر می زنم.

آقا محسن خسته جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:27

آقا ای ول ما که کلی حال کردیم دستت درد نکنه

جنسیت گمشده جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 http://jensiyat-e-gomshodeh.blogsky.com

آقا ما بی تقصیریم به جان آقا جانمان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد